donderdag 4 december 2008

8 weken 5 dagen

Die lactose neem ik ondertussen niet meer in. Man man, miserie dat dat nadien gaf in mijn darmen! Toch niet zo tolerant als ik had gedacht.

Ik zit ondertussen thuis. De komende twee weken ga ik niet werken omdat ik al te zeer last heb van misselijkheid en braken. Eergisteren zijn we bij ons papa gaan brunchen en kon ik dus niet blijven liggen. Met als gevolg dat ik nadien veelvuldig moest braken omdat ik mij die voormiddag zo ‘in’ had moeten houden. Liggen gaat me beter af, dan moet ik toch een pak minder braken (of nog niet, zoals vandaag).

Ik breng mijn dagen dus vooral liggend door, lezend en slapend. Onze Jules is wel superlief voor me. Hij komt ’s avonds na school bij mij liggen in de zetel en komt mij zoenen, zodat ik snel weer beter zal worden. En elke morgen vraagt hij of ik al genezen ben. Zo’n lief kind!

Slapen vind ik momenteel het heerlijkste wat er bestaat. In mijn slaap ben ik niet ziek en bij het ontwaken voel ik me nagenoeg niet misselijk. Een vervelend moment, want je weet dat je misselijk gaat worden zodra je je omdraait. Dus vandaag heb ik geslapen tot 9u30. En ik heb een middagdutje gedaan van 12u30 tot 15u10. Deed deugd!

Geen opmerkingen: