donderdag 4 december 2008

10 weken 5 dagen

Paniek vanaf gisteren. Een scherpe pijn gevoeld in mijn buik, en nadien bloedverlies gehad. Ik mocht gelukkig vanmorgen al naar de gynaecoloog. Omdat ik de hele nacht en vanmorgen nog steeds bloedverlies had, was ik helemaal voorbereid op slecht nieuws.
Gelukkig heeft de gynaecoloog mij gerust kunnen stellen. Het hartje van ons kindje klopte goed (163 slagen per minuut), het was volop aan het bewegen, het was gegroeid (3,8 cm van hoofd tot poep) dus alles zag er prima uit. Hij zei letterlijk dat hij niet dacht dat deze zwangerschap nog mis zou lopen.

Maar toch blijf ik het eng vinden, bloedverlies. Ik weet dat ik er nog wel even last van zal hebben, want er is natuurlijk wel ergens een bloeding geweest, al was die niet terug te vinden op de echo. En ook al weet je beter, het blijft een vies gevoel om bloed te verliezen tijdens een zwangerschap.

Ik heb ook maar meteen iets gevraagd tegen de misselijkheid, want die pillen werken echt niet. Nu heb ik suppo’s gekregen. Misschien iets minder interessant qua toedieningswijze, maar momenteel ben ik tot alles bereid om me beter te voelen.

En nu kruip ik terug in mijn zetel.
Bweurk!!!

Geen opmerkingen: