donderdag 4 december 2008

7 weken 4 dagen

Vandaag de truc ontdekt om zo min mogelijk misselijk te zijn: blijven eten en drinken. Ik ben begonnen met een half toastje voor ik rechtkwam uit bed. Daarna mijn mini-ontbijt, en daarna telkens een slokje melk (ja, ik weet het, maar het hielp). Tegen 10 u. wat druifjes gegeten (en de pel telkens uitgespuwd want die vond ik te bitter). Rond 11u nog een kopje thee en vanmiddag anderhalve boterham met spek en een halve met kruidenkaas. Daarna een goeie halve liter soep gedronken terwijl ik op de computer aan het werken was. En nu is het twee uur, de soep is op en vlieg ik in de appelsapjes. Een slokje om de 5 minuten, does the trick!
Normaal gezien zou een mens van die combinaties misselijk worden, maar momenteel helpt het mij om niet misselijk te worden. Alles voor de misselijkheid!

Geen opmerkingen: