donderdag 4 december 2008

8 weken 1 dag

Voor het opstaan een stukje cracker gegeten. Opgestaan, gewassen, aangekleed, en naar beneden voor het ontbijt. 3 lepels ontbijtgranen naar binnen gewerkt. (Jules fungeert graag als vuilbakje.) Dan misselijk geworden.
Naar de winkel met Jules en Yves (want die heeft het in zijn rug en kan dat niet alleen). Bij het thuiskomen wat boven de voortuin gaan hangen (tja…).
In de zetel gekropen. ’s Middags wat toastjes met kaas gegeten. (Veel nood aan lactose blijkbaar, hoewel ik intolerant ben.) Om het halfuur een half kommetje soep gedronken want ik moest rechtop blijven omdat Yves naar de kinesist ging en ik dus met onze Jules alleen thuis was. Toen Yves terug was, opnieuw in de zetel gaan liggen, misselijk wezen en wat slapen. Rond 16 u. een cracotte gegeten, nog wat meer cracottes gesmeerd, zodat ik snel kon helpen afwassen. Tijdens het afwassen voortdurend een hapje nemen zodat ik het uithield.
Na de afwas een glas appelsap in kleine slokjes gedronken om dit stukje te typen. En zo meteen weer plat in de zetel, misselijk wezen tot bedtijd.

Een productieve dag!

Geen opmerkingen: