donderdag 4 december 2008

7 weken 6 dagen!!!

Jawel, ik mag er zeker van zijn nu: morgen ben ik 8 weken ver. En alles is goed!!

De gynaecoloog vond meteen een fel kloppend hartje dat wij zelf ook hebben gezien, en – o geruststelling – ook gehoord hebben. Snel, regelmatig, alles zoals het moet zijn. Grootte komt ook overeen met de leeftijd.
Er zit wel een bloeding ergens maar die is niet bedreigend voor het vruchtje, en die verklaart ook waarom ik toch dagelijks wat rozig en bruin verlies heb.
Uitgerekende datum volgens de gynaecoloog: 11 juni 2009. 5 dagen voor onze Jules verjaart. Ik hoop dat ik daartegen uit het ziekenhuis ben, want anders is het voor dat manneke niet zo leuk natuurlijk.

En hoor je het? Ik durf over de toekomst te praten nu. Nu durf ik ervan uit te gaan dat het goed komt, durf ik in de toekomst te kijken, en vooral: durf ik te aanvaarden dat er een piepklein levend wezentje in mij groeit.
Ik heb er al een pak meer vertrouwen in dat het goed kan komen.

Geen opmerkingen: