zondag 7 december 2008

13 weken 3 dagen

Het overgeven is eindelijk voorbij, denk ik. De misselijkheid speelt me nog wel parten. Daardoor kan ik maar een beperkt aantal voedingsmiddelen verdragen.

Het lijstje van wat ik kan consumeren:
- ontbijtgranen met sojamelk
- alle soorten fruit
- toastjes met boter
- bokes met appelmoes
- soep (zonder vlees, tomaten of room)
- frieten
- hamburgers van de Quick
- veggieburgers (zonder lactose)

Een gezond pakketje, niet? Alle stukken van de voedingsdriehoek zijn aanwezig: groenten (in de soep) en fruit voor de vitaminen, ontbijtgranen en bokes voor de vezels en koolhydraten, boter en frieten en hamburgers voor de vetten, veggieburgers en sojamelk voor de eiwitten... En de belangrijke onderste trap, beweging, daar kom ik ook aan: ik wandel rond in huis, ga al eens naar de winkel, kan onze Jules entertainen. (Hey, komende van 6 weken platte rust is dat ruim voldoende qua beweging hoor!)

Zwangerschap, uw partner voor een gezonde en evenwichtige maaltijd!

Geen opmerkingen: